Saturday, May 27, 2006

My Kids..



Walaupun masa banyak kerja atau pun tak dapat projek baru...bila balik rumah tengok telatah anak2 semuanya rasa lega dan hilang semua masalah.....cuma masa aku baya diorang dulu lagi aku tak fikir apa2...ingat nak main dan tengok TV aje...tapi aku tengok si Adam dan Yusuf tu..sampai pukul 12malam buat homework lagi....kadang2 tak fair jugak utk budak2 ni kecik2 dah pressure dgn kerja rumah..what to do...masa berubah....
...err..diorang pun tak lama lagi.may be September ni Insya'Allah akan dapat adik..sekarang ni ada 2 boy and 1 girl....hopefully si Aisyah dapat adik girl....aku nak bagi nama..Khadeejah....sempena nama isteri Nabi...tapi my wife ada cadangan nama lain...he..he..tapi anyway..aku yg akan buat registration birth cert...he..he..

1 comment:

Cik Ketumbar said...

ei...dah plan siap2 eh nak sabooo nama anak yang wife bagi tu..
same thing happened to me 4 yrs ago. mutual agreement husb & wife nk letak nama A, tapi tup2 balik der reg. office, dia call bagitau dah letak nama B pulak dah...masa tu kita confinement kat kg, so tahan gerammmm jer laa..
hmmmm, nk wat cemana, terima jer laaa... sib baik nama tu mempunyai makna yg baik.
kalau buat lagi lain kali, memang nak kena belasah hubby nih..!!!