Monday, May 29, 2006

Lawak kat TV

TV3...
Sekumpulan budak dari pelbagai backgroud main dgn skuad negara yang main pun tah ape2..
Yang berlatih bertahun2 pun main macam orang yang berlatih 3 bulan...
Tak nampak Myteam ni boleh meningkatkan lagi mutu bola sepak negara...tapi sudah tentunya memasyurkan KJ......

Astro RIA..Sekumpulan budak2 yang gila nak jadi glamour....lakonan pun bermula dgn skrip yang sama utk 3 siri lepas...
Sekali lagi MAxis akan dapt keuntungan dari undi SMS terutamanya dari umat Melayu tak kira tua ataupun muda..
Lepas ni malam Ahad sperti biasa ramai yang bertenggek depan TV utk mendengarkan konsert yang sumbang...sumbang dari pelabagai segi..baik suara....moral...dan titisan air mata yang tiada makna...ohh..bangsaku...

4 comments:

Lan Rambai said...

Patutlah ko takder kat Bakar semalam.. layan AF yaaaa.....

kudin said...

aku tak nak tengok...tapi bini dan maid aku pulak nak tengok...anak2 aku pula nak tengok shark tale...last2 aku pasrah..

Doc said...

Itu lah orang kite. Petrol naik & letrik naik kejap jer rasa x puas hati. Lepas tu, LUPER. Bak kata Mahathir "Melayu Mudah Lupa!". AF ni antara rancangan supaya melayu mudah lupa dgn isu2 semasa..

Sedih..sedih..oh, bangsaku..

Betul dok, Din?

kudin said...

doc....sekarang ni semua marah2..tapi bila diberi peluang 5 tahun sekali(mengundi)...tak ramai yg marah masa tu...

...itu le dikatakan 'feel good factor'....