Tuesday, October 10, 2006

Take a Break.!!....RMk9....lagi...


Antara proposal yang kita buat masa 1-2 bulan lepas....Proposal ni kat Melaka....sebenarnya dah lebih 10 proposal yg pernah kita buat kat Melaka,,,,...satu pun tak sangkut....one of our prrevious proposal selected for presentation to CM....tak sangkut jugak....belum ada rezeki kot...

tapi aku percaya pada rezeki dari Tuhan....kerja kita hanya berusaha...selebihnya terserah kepadaNya..

2 comments:

Lan Rambai said...

Wahh.. sudah update yaa.... good.. good.. good

nazri said...

Proposal yang kat Melaka tu kalau tak silap saya ialah kompleks CIQ imigresen kan.sekarang dalam proses tender.lepas raya baru tahu siapa yang dapat tender tersebut.

Salamat Menyambut Aidilfitri

Dari Nazri Jali (Ipoh, Taman Meru) & Mazita (Kg.Merkang Pasir Putih)