Monday, June 19, 2006

Selamat Hari Bapa...

Balik dari ofis......anak2 aku berebut2 bagi kad dan handycraft yang diorang buat utk 'Hari Bapa'......


Ini Adam yang buat...tempat letak pen.. Sama Muka Papa katanya...emmmmm

Ini Yusuf yang buat...dia ni kerja teliti sikit....




Seingat aku..aku tak pernah pun bagi kad hari bapa/ibu utk Abah dan Ma aku....biasa le orang kampung...benda2 formal wishes macam ni memang kita tak buat......

..............Aku terus cari handphone aku..........aku call terus Abah dan Ma aku kat kampung...bertanya khabar....Alhamdulillah semuanya sihat sejahtera........tapi masih tak terucap kata2 "Selamat Hari Bapa" utk Abah aku..........

Takpe le.....aku wish je kat Blog aku pun cukup kot....

'Selamat Hari Bapa..utk Ayahanda Hj. Ismail b Dollah...yang berada di Sungai Durian, Kuala Krai'.....

4 comments:

Lan Rambai said...

Ayah mu baca blog ni Kudin?

KUDIN.. said...

sebab dia tak baca blog le aku ucap kat sini.....kalu tak..tak terucap...

kOmEnG hEnSeM said...

bini mu bagi mende kudin???....

~ GAB ~ said...

Aku ni anak yatim dari kecik... huk... huk...